top of page

F.A.Q.

Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over het huren van onze audio-gastenboektelefoons. We hebben deze informatie samengesteld zodat je onze diensten gemakkelijk kunt begrijpen en het meeste uit je ervaring met ons kunt halen. Of je nu vragen hebt over het huurproces, de levering of het gebruik van onze apparatuur, wij zijn er om je te helpen.

 

Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, of als u een specifiek probleem hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Je kunt ons per e-mail bereiken op contact@vintone.be. Ons team staat klaar om je te helpen en je alle ondersteuning te bieden die je nodig hebt.
 

We zetten ons in om je een uitzonderlijke klantervaring te bieden en zijn altijd beschikbaar om aan je behoeften te voldoen.

Bestellingen

Hoe plaats ik een bestelling?

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Telefoons

Hoe werkt de Vintone-telefoon?

Kan ik mijn eigen begroeting voor mijn gasten opnemen?

Hoe ontvang ik mijn berichten?

Heeft de telefoon een stopcontact, WIFI of een SD-kaart nodig?

Levering

Hoeveel kost de levering en het retourneren van de telefoon?

Wat zijn de levertijden voor de telefoon?

Wat gebeurt er als de telefoon niet op tijd aankomt voor mijn evenement?

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van de telefoon?

bottom of page